Recepce

Recepce je nejdůležitějším komunikačním místem všude tam, kde dochází ke komunikaci s klienty, takže samozřejmě i ve Vašem wellness a spa provozu.

Wellness recepce

Recepce ve Vašem wellness světě je místností, kam Vaši klienti vstoupí jako první. Po příchodu zákazníka by jej měl přivítat milý a sympatický usměvavý personál.

Recepční by měla navázat se zákazníkem ihned po příchodu kontakt bez jakýchkoliv zábran a to zejména prostorových. Pokud by byla recepční schovaná za vysokým pultem s řadou věcí, či je ukrytá za obrazovkou počítače, může to dělat na zákazníka dojem, že ruší od práce, do které je recepční maximálně ponořená. Zákazníci by mohli mít pocit, že mají jen na chvilku vyrušit a zase jít. Místo pro recepční může zcela jasně ovlivnit vztah klienta k Vašemu wellness centru. Navázání kontaktu pohledem a úsměvem zákazníka povzbudí a je to pro něj také ujištění, že z jeho návštěvy máme radost.

Recepce wellness centra je důležitá

Recepce je současně také místo, kde se Vaše wellness se zákazníkem loučí a vyprovází ho. I rozloučení je důležitý akt komunikace s klienty, hlavně poděkování za návštěvu, popřání hezkého dne a rozloučení se s ním. Kromě péče o zákazníka během jeho pobytu v provozu jsou příchod i odchod  klíčové momenty, které mají zásadní vliv na to, jak se náš vztah s našimi zákazníky budou vyvíjet.

Vybavení recepce pro wellness centra

Recepce by měl být prostor, který bude působit harmonicky a zároveň reprezentativně. Jak by měla být recepce vybavena?  Pro vybavení je lepší vybírat nízký stolek, i v případě, že na něm bude vidět počítač. Příjemné a pohodlné posezení zajistí pohovky, křesla a něco zajímavého k prolistování, časopisy ale i vlastní letáky s aktuální nabídkou, zajímavými akcemi či novinkami ve wellness.

Wellness recepce je to jediné vhodné místo, kde se mohou informace nenuceně prezentovat. Wellness recepci můžeme vybavit vitrínou s kosmetickými produkty nebo doplňky stravy. Zákazník při čekání například na maséra má výrobky stále na očích a to nám tím pomáhá podpořit přímý prodej. Výhodné je, aby měl zákazník produkty ve svém dosahu, volně dostupné a může si je prohlédnout nebo vzít do ruky.

Dekorace a interiérové doplňky recepci zkrášlí, můžeme je postupně tematicky měnit - vánoční, velikonoční, jarní, podzimní dekorace. Vhodné jsou také živé květiny ve váze.

 

TENTO PRODUKT JE SAMOSTATNĚ NEPRODEJNÝ.

Při realizaci Wellness centra jej můžeme zahrnout do vaši poptávky/vizualizace.
Nebojte se zeptat...

 

Zájem o produkt wellness, vířivka, sauna